Program konferencie
Online stage
Odborné prednášky bez komerčných rečí zamerané na aktuálne e-commerce témy z oblasti marketingu, SEO, práva, technického prepojenia a mnoho ďalšieho bude na vás čakať na Online stage. Spíkri zo Slovenska a Česka sa s vami podelia o svoje know-how, ktoré môžete okamžite aplikovať do praxe.
09:00 - 09:45 |
Ivan Cingel COO, CREATIVE sitesAko zvládnuť redizajn s vylepšením SEO a Google PageSpeed"Na základe výskumu sme zistili, že v 1. polroku 2020, ktorý bol zasiahnutý pandémiou, preskočili e-shopy v počte objednávok vianočnú sezónu 2019 až o 31 %!" Následkom bol boom v úpravách, zmenách a optimalizáciách e-shopov smerujúcich k ešte lepším výsledkom. Ak aj vy plánujete redizajn, rebrand alebo úplnú zmenu identity, rozvrhnite si všetky kroky tak, aby ste neprišli o aktuálne pozície v Google, vylepšili si SEO a skóre v Google PageSpeed. Ivan Cingel vám ukáže krok za krokom ako na to. |
||||
09:45 - 10:25 |
Libor Toporcer Campaigns strategist, InvelityAko na cenové porovnávače a produktové vyhľadávačeMáte e-shop a hľadáte ďalšie zdroje návštev vašich zákazníkov okrem tradičných médií ako sú Google či Facebook reklama? Libor Toporcer vás prevedie svetom cenových porovnávačov a produktových vyhľadávačov, ukáže ako správne nastaviť Heureka xml feed či aké sú najväčšie nástrahy Glami a Favi. K záveru predstaví možnosti expanzie do okolitých krajín. |
||||
10:25 - 10:35 |
Prestávka |
||||
10:35 - 11:05 |
Róbert Lelkes Owner, AdscademyMaximalizujte zisky z PPC, nie výnosy"Z marketingovej investície 2 000 € sme priniesli 18 000 € a máme PNO 11 %." Bežné vety v marektingových reportoch, ktoré vám nepovedia nič užitočné. Róbert Lelkes je názoru, že marketing musí prestať žiť v bubline a začať vyhodnocovať dopad na biznis. "Každé investované 1 € do marketingu zvýšilo svoju hodnotu na 1,2 €." dáva väčší zmysel. Ako to správne nastaviť aj vo vašom e-shope sa dozviete v tejto prednáške. |
||||
11:05 - 11:55 |
Filip Kuna CEO, Strossle SlovakiaUltimátne content marketingové tipy: Koronakríza ako veľká príležitosť pre všetky e-shopyContent marketing využíva veľa e-shopov iba ako nástroj na zvýšenie pozície vo vyhľadávačoch a návštevnosť z nich. Podľa Filipa Kunu je to však veľká škoda. Kvalitný obsah vám totiž nielen posilní dôveru v značku, ale aj prinesie nových zákazníkov, zvýši konverzie a zníži náklady. Na konkrétnych príkladoch vám ukáže, ako sa robí content marketing v praxi. |
||||
11:55 - 12:30 |
Obedná prestávka |
||||
12:30 - 13:00 |
Gejza Nagy CEO, Luigi´s BoxSearch UX: Zvýšenie konverzného pomeru z vyhľadávaniaTo, že intuitívne vyhľadávanie na e-shope vie dvíhať konverzie je všetkým jasné. Je aj to vaše vyhľadávanie naozaj intuitívne? Nájdu vaši zákazníci naozaj to, čo hľadajú? Gejza Nagy vám vďaka analýze vyhľadávania z 500 e-shopov prezradí, aké sú rozdiely v správaní návštevníkov, aké sú časté problémy s vyhľadávaním a ako nastaviť vyhľadávanie tak, aby zvýšilo vaše tržby. |
||||
13:10 - 14:05 |
Petra Dolejšová AdvokátkaAko pracovať s e-shopom, aby rástla hodnota vášho branduZvažujete do budúcna predaj vášho biznisu? Máte túto myšlienku niekde v sebe a neustále si hovoríte "možno, niekedy, nabudúce"? Viete, že ak budete myslieť s(právne) už teraz, tak "možno" sa vám môže naozaj oplatiť? Petra Dolejšová sa pozrie na to, ako od začiatku, alebo aspoň od TERAZ, budovať váš e-shop tak, aby mali váš brand a vaše dáta hodnotu aj z pohľadu práva. Prakticky, stručne a bezbolestne. |
||||
14:05 - 14:40 |
Daniel Višňák Autor projektu eshoprestart.cz a founder e-shopu x-trenink.czŠpičková komunikácia dokáže zvýšiť obrat aj o desiatky percent. Neveríte?Premýšľate nad tým, ako podporiť vaše predaje? Investujete stále viac do platenej reklamy, no vytúžené navýšenie predajov neprichádza? Veľa e-shopov si práve nad týmito otázkami láme hlavu. Chcú zvýšiť svoje tržby a prísť s prevratným nápadom - to však podľa Daniela Višňáka vôbec nie je potrebné. Stačí sa sústrediť na to, čo v dnešnej dobe hrá kľúčovú úlohu, a to textové informácie na webe a komunikácia e-shopu. Ak ich správne nastavíte, predaje vám rapídne stúpnu a vás to nebude stáť tisíce eur. |
||||
14:45 - 14:55 |
Prestávka |
||||
14:55 - 15:30 |
|
Retail 2.0 - kreatívne prepojenie online s offlineDušan Štajer a Branislav Belko z The Streets sa pozrú na zmysel retailu 2.0, ktorý v dnešnej dobe nie je už len o tom, aby e-shop či obchod predával. Je to o tom, aby mal zákazník vyvolanú emóciu, aby sa chcel vrátiť. Predajňa s príbehom je toho bezpodmienečným základom. |
|||
15:30 - 16:25 |
Filip Podstavec CEO, Marketing Miner5 vecí, ktoré robia e-shopy z pohľadu SEO nesprávne a ako ich robiť správneFilip Podstavec počas jeho analýzy viac ako 100 e-shopov narazil na najčastejšie chyby z pohľadu SEO (ktoré sa pravdepodobne budú týkať aj vášho e-shopu). V prednáške chyby preskúma a zameria sa na ich nápravu. Taktiež preberie konkrétne dopady a kroky, ktoré môžu vo výsledkoch viesť k vyššej návštevnosti vašich e-shopov. |
||||
16:25 - 16:30 |
Poďakovanie |
* Zmena programu vyhradená