osobné konzultácie
Prehľad voľných termínov
10:00 - 11:00 | 11:00 - 12:00 | 12:00 - 13:00 | 13:00 - 14:00 | 14:00 - 15:00 | 15:00 - 16:00 | 16:00 - 17:00 | |
Soňa Ondrejkováoptimalizácia firemných procesov |
|
|
|
|
|
|
|
Pavel Polae‑mail marketingové kampane |
|
|
|
|
|
|
|
Petra Dolejšováprávo v marketingu(GDPR, VOP a iné) |
|
|
|
|
|
|
|
Juraj Jurášekautomatizácia a personalizácia marketingu |
|
|
|
|
|
|
|
Pavel Šímaatribúcia a zvyšovanie ROI |
|
|
|
|
|
|
|
Rudolf Letkodizajn značky |
|
|
|
|
|
|
|
Henrich Laukobrandformance a kupónový marketing |
|
|
|
|
|
|
|
Viktor Piešinformačné systémy |
|
|
|
|
|
|
|
Pavel UngrSEO (optimalizácia pre vyhľadávače) |
|
|
|
|
|
|
|
Jan KvasničkaUX (user experience) e‑shopu |
|
|
|
|
|
|
|
Eliška Vyhnánkovásocial media a online marketing |
|
|
|
|
|
|
|
Naďa Kaceraa Anna Sabolovátvorba marketingovej stratégie |
|
|
|
|
|
|
|
* Maximálny počet termínov konzultácií s jedným spíkrom je 1 x 30 min.
Čo sa dialo na CREATIVE Summit & EXPO 2019
Program konferencie
08:00 - 09:00 |
Registrácia |
||||||
09:00 - 09:15 |
Privítanie |
||||||
09:15 - 09:40 |
|
Ivan Cingel COO, CREATIVE sitesAko efektívne prepojiť kamennú predajňu s e‑shopomPotrebujete zladiť e-shop s kamennou predajňou? Alebo máte predajní stále viac a nie ste si istý, ako odkomunikovať napr. dostupnosť tovaru v predajniach a v e-shope? Príp. ako nastaviť procesy, aby všetko klapalo? Ivan Cingel vám na konkrétnych príkladoch ukáže, ako zosynchronizovať váš e-shop s kamennou predajňou alebo showroomom. |
|||||
09:40 - 10:10 |
|
Panelovka: Prepojenie e‑shopu s prevádzkami v praxiZačínali ste ako kamenná predajňa a chcete e-shop? Alebo máte e-shop a chcete si otvoriť prevádzku, miesto pre osobný odber alebo showroom? Nechajte si poradiť od majiteľov a manažérov úspešných obchodov, ktoré fungujú online aj offline. Kto príde? Zatiaľ nám svoju účasť prisľúbili e-shopy robel.sk, sportrysy.sk, kompot.sk a toyeto.sk (v minulosti vnimavehracky.sk). Máte sa na čo tešiť. |
|||||
10:10 - 10:30 | ![]() |
Petra Dolejšová Advokátka, eLegal3 najväčšie právne pasce vášho webuAké sú najčastejšie právne slabiny vášho webu? Aké úskalia skrývajú fotobanky? A poznáte mantinely pre prestrelky s vašou konkurenciou? Príďte si vypočuť bleskové zhrnutie právnych lapálií na praktických príkladoch a s nadhľadom. Petra Dolejšová úplne zborí vaše predstavy o nudných právnikoch v sáčkach a kravatách. |
|||||
10:30 - 11:00 |
Coffee Break |
||||||
11:00 - 11:20 | ![]() |
Viktor Pieš Výkonný riaditeľ, Solitea SlovenskoAko sa nezblázniť počas Black Friday a iných výpredajovNákupné šialenstvo počas masových akcií je každoročnou príležitosťou na zvýšenie predaja či vypredanie starých zásob. Ak si však nedáte pozor, môže to skončiť totálnym chaosom, zablokovaným e‑shopom alebo vystresovaným tímom. Ako si udržať poriadok vo firme? Na zvládnutie náporu stačí jediný šikovný nástroj. Viac vám už prezradí expert na ekonomické informačné systémy Viktor Pieš. |
|||||
11:20 - 12:05 | ![]() |
Pavel Ungr Nezávislý SEO konzultantVedeli ste, že aj obsah sa dá automatizovať?50 000 produktov, 10 000 kategórií a stotisíce možno i milióny stránok. A všetky potrebujeme obsahovo odlíšit. Je to v ľudských silách? Je, ale musíte vedieť nastaviť automatizáciu obsahu. Na tejto prednáške vás to naučí popredný odborník na SEO Pavel Ungr. |
|||||
12:05 - 12:40 |
|
Panelovka: Na čom ušetriť a nešetriť pri budovaní e‑shopuPríďte si vypočuť skúsenosti tých, ktorí kedysi boli na vašom mieste. Môžete sa tešiť na zástupcov e-shopov oblecsadoroboty.sk, armyoriginal.sk, tuli.sk a bubulakovo.sk. Poradia vám, na čom sa oplatí a naopak neoplatí šetriť nielen v začiatkoch podnikania, ale aj pri jeho budovaní. Pokojne sa ich pýtajte otázky na telo. Radi vám odpovedia. |
|||||
12:40 - 13:40 |
Obed |
||||||
13:40 - 14:00 | ![]() |
Jaroslav Chrapko CEO, Dedoles.skAko vytvoriť biznis stratégiu, ktorá prežijeE-commerce prostredie sa mení neuveriteľne rýchlo. Chcete vedieť, ako si postaviť správnu stratégiu rastu, aby váš e-shop prežil? Predstavte si, že by sa trh zrazu zmenil a váš produkt by sa už tak dobre nepredával. Čo by ste robili? Vidíte viacero ciest a neviete, ako ďalej biznis rozvíjať a riadiť? Jaroslav Chrapko vám položí konkrétne otázky, aby ste si sami vedeli vyskladať svoju biznis stratégiu, rozvíjať ju a inovovať. |
|||||
14:00 - 14:45 |
|
Jan Kvasnička Nezávislý UX konzultantOptimalizácia e‑shopu pre vyššie zisky - praktickyHonza Kvasnička vám ukáže, aké chyby robia e‑shopy z pohľadu UX, a to na praktických príkladoch zo Slovenska. Tiež vám poradí, aké nástroje používať na analýzu správania sa návštevníkov e‑shopu. Honza patrí medzi popredných špecialistov na zvyšovanie obchodnej výkonnosti, CRO a UX. Je známy svojím dôrazom na prax, testovanie a vyhodnocovanie. Ako jeden z mála sa o svoje skúsenosti nebojí podeliť, čo uvidíte aj na prednáške. |
|||||
14:45 - 15:15 | ![]() |
Rudolf Letko Art Director & Partner, GoBigname®Dobré logo ťa nezachráni!Budovanie vizuálneho povedomia e-commerce projektov často začína a končí pri logu. Bohužiaľ. Avšak prioritou by mala byť podpora používateľského zážitku. Ako na to? To sa dozviete od Rudolfa Letka zo štúdia GoBigname®, kde so svojím tímom tvorí komunikačné identity pre klientov z celého sveta. Prezradí vám aj to, ako farba a dizajn písma podporujú význam textu, ako pracovať s vizuálnymi kotvami značky i ako spolupracovať s vaším dizajnérom. |
|||||
15:15 - 15:45 |
Coffee Break |
||||||
15:45 - 16:15 | ![]() |
Eliška Vyhnánková Nezávislá social media konzultantkaZmáknite reklamu cez Facebook a InstagramPlatené kampane na Facebooku a Instragrame sa zmenili. Z doplnku výkonnostného marketingu sa stala absolútna nutnosť. Nepoužívajte iba základné demografické cielenie, keď môžete dosiahnuť oveľa lepšie výsledky. Ako? Pracujte s pokročilými možnosťami remarketingu a vlastných publík. Naučí vás to social media expertka Eliška Vyhnánková. Ukáže vám, ako cez Facebook a Instagram urobiť z návštevníka fanúšika, z fanúšika odoberateľa newsletteru a z každého z nich napokon zákazníka. |
|||||
16:15 - 16:40 | ![]() |
Tina Naté YoutuberkaAko na influencer marketingPremýšľate nad spoluprácou s influencerom, ale neviete, ako na to? Influencer marketing je profesionálnejší a relevantnejší marketingový nástroj než kedykoľvek predtým. Dozviete sa, aký model spolupráce bude pre vás najvýhodnejší, akým chybám sa vyvarovať a ako na bartrovú spoluprácu. Naučte sa využiť tento jedinečný a autentický spôsob komunikácie, vďaka ktorému môžete osloviť nových zákazníkov. |
|||||
16:40 - 17:10 |
|
Panelovka: Ako sa dostať k zákazníkom cez influencerovViete, kto je influencer? Prakticky ktokoľvek, kto na webe publikuje obsah (texty, audio, video) a ovplyvňuje mienku ďalších ľudí - jeho nasledovníkov (followerov). Ako s nimi efektívne spolupracovať, zvýšiť predaj či povedomie o značke vám prezradia priamo oni - youtuberka Tina Naté a bloger Milan Bez Mapy. Z druhej strany "barikády" vám na zvedavé otázky odpovedia zástupcovia e-shopov markscrub.com a thestreets.sk (v minulosti streetsportline.sk), ktorí s influencermi aktívne spolupracujú. |
|||||
17:10 - 17:25 |
Tombola - ceny v hodnote až 5 000 € |
||||||
od 17:30 |
Večerný catering, networking, afterparty |
* Zmena programu vyhradená
08:00 - 09:00 |
Registrácia |
||||||
09:00 - 09:15 |
Privítanie |
||||||
09:15 - 09:45 |
|
Tomáš Vrtík CEO, ExpandecoCesta k efektívnej zákazníckej podpore v 10 jazykochTvorí vaša zákaznícka podpora významnú nákladovú položku? Preto na to pôjdeme efektívne! S Tomášom Vrtíkom z Expandeco, ktoré aktuálne poskytuje podporu v 10 jazykoch pre 120 e-shopov. Dozviete sa aj to, ako si vypočítať náklady na zákaznícku podporu, ako vyhodnocovať jej efektivitu, aké nástroje využiť či ako si poradiť so zahraničnou zákazníckou podporou. Toto a omnoho viac. Exkluzívne prvýkrát na CREATIVE summite. |
|||||
09:45 - 10:15 |
|
Anna Sabolová a Naďa Kacera Business marketing strategists, LEVOSPHEREAby značka ožila! Raz ju možno predámOsloboďte sa od večných zliav či obrovských investícií do online marketingu. Neznižujte ceny, ale zvyšujte hodnotu svojej značky. Viete, akú hodnotu má práve vaša spoločnosť, resp. značka? A ako ju posilniť, aby ste sa dostali von z klietky online retailera? Zoznámte sa s Naďou Kacera a Annou Sabolovou. Majú bohaté skúsenosti a venujú sa prioritne strategickému marketingu. Prezradia vám, ktoré kroky sú kľúčové, aby sa vám to podarilo. |
|||||
10:15 - 10:30 | ![]() |
Aleš Mlátilík CEO, ZľavomatRozhovor: Vnímajú hodnotu značky investori?Ako vyzerá budovanie a predaj značky v praxi? Ako zaujať pozornosť investorov značkou? Na tieto a ďalšie vaše otázky vám v rozhovore priamo na pódiu odpovie Aleš Mlátilík, CEO spoločnosti Zľavomat. Ako si nastavujú a merajú ciele v oblasti brand marketingu? Koľko peňazí investujú do budovania značky? Ktoré kanály pritom využívajú? Čo sa za tie roky podnikania naučili? Pripravte sa na nabitý rozhovor. |
|||||
10:30 - 11:00 |
Coffee Break |
||||||
11:00 - 11:25 | ![]() |
Juraj Jurášek Senior Sales Development, ExponeaeCommerce vzorec - vaša cesta k úspechuCustomer Lifetime Value je vo svete e-commerce jednou z najdôležitejších metrík. Rozhodne by si zaslúžila väčšiu pozornosť. Zamerať sa na dlhodobý prínos zákazníka môže v porovnaní s akvizíciou vyjsť e-shop až 5-krát lacnejšie. Ako na to? Juraj Jurášek vám ukáže spôsoby, ako pracovať s Customer Lifetime Value pri akvizícii a retencii. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme, aké technologické postupy a komunikačné nástroje fungujú na vyladenie zákazníckeho zážitku a zvýšenie e-commerce konverzií. Následne sme už len krok k vytvoreniu VIP segmentu lojálnych zákazníkov, ktorí sú pre firmy najprofitabilnejší. |
|||||
11:25 - 11:50 |
|
Soňa Ondrejková RozhybBiznis.skRozhýb svoj biznis: Minimalizujte náklady a maximalizujte ziskČo vám prináša zmapovanie a optimalizácia biznis procesov? Dokážete podnikať efektívnejšie. Môžete merať účinok svojich rozhodnutí na vaše podnikanie. Doručovať zákazníkovi maximálnu kvalitu za minimálne možné náklady. Biznis mentorka Soňa Ondrejková vám ukáže, ako využiť zmapované a nastavené procesy pre optimálnu cenotvorbu, nastavenie zmysluplných KPIs (kľúčové indikátory výkonu), plánovanie investícií, zaúčanie nových ľudí či zlepšovanie kvality pre zákazníka. |
|||||
11:50 - 12:10 |
|
Peter Árva Manažér logistiky, BIBLOOLogika v logistike: Ako doručovať tovar ešte rýchlejšieDoba sa zrýchľuje a s ňou rastie i netrpezlivosť zákazníkov v oblasti doručovania tovaru. Pokiaľ chcete, aby váš e-shop uspel v neľútostnom konkurenčnom boji, musíte sa pustiť do pretekov s časom. Doručenie do druhého dňa, týždňa či dokonca do pár hodín od objednania? Ako na to v praxi v rámci domáceho trhu, ale aj o next day delivery v celej Európe, vám porozpráva manažér logistiky Peter Árva z e-shopu BIBLOO. |
|||||
12:10 - 12:40 |
|
Panelovka: Ako s vaším e‑shopom fungovať ekologickyNemusíte cez svoj e-shop predávať eko produkty, aby ste robili viac pre našu planétu. Môžete prispieť aj inak. Pýtate sa ako? Zapojte ekologické myslenie do svojho biznisu - logistiky i marketingu. Ako na to vám prezradia väčšie i menšie e-shopy. O svoje skúsenosti sa s vami podelia zástupcovia e-shopov dedoles.sk, bezodpadu.sk, prijemneveci.sk a bio-way.sk. |
|||||
12:40 - 13:40 |
Obed |
||||||
13:40 - 14:45 | ![]() |
Pavel Pola E-mail špecialista, Etnetera ActivateSkrytý potenciál vo vašich dátach - ako na optimalizáciu e-mailových kampaníE-mailing je úžasným zdrojom rôznych dát o vašich zákazníkoch. Hromada e‑shopov ich však nedokáže využiť. A to je škoda. Pavel Pola vám na konkrétnych príkladoch ukáže, ako môžete získať z vašich kampaní ešte omnoho viac, než máte. Predstaví vám min. 10 zlepšovákov vašich kampaní, ktoré budete môcť vyskúšať v praxi. |
|||||
14:45 - 15:15 |
|
Pavel Šíma CEO, RoivenueImplementácia atribúcie od A do Z. Postupy a výsledkyO atribúcii v digitálnom marketingu sa na konferenciách hovorí už viac než dekádu. Dobrou správou je, že priekopnícke firmy sa do nej už konečne pustili. Od menších e‑shopov cez giganty typu Notino až po korporácie ako Orange. A čo vy? Pavel Šíma, CEO najväčšieho dodávateľa atribúcie v strednej Európe - Roivenue, vás prevedie atribúciou od A po Z. Podelí sa o svoje know-how i skúsenosti jeho klientov. Aké výsledky dosiahli a čo potrebujete na to, aby ste sa do atribúcie mohli pustiť aj vy a váš marketingový tím? |
|||||
15:15 - 15:45 |
Coffee Break |
||||||
15:45 - 16:30 | ![]() |
Pavel Ungr Nezávislý SEO konzultantHlas zajtrajška - SEO pre hlasové vyhľadávanieHlasové vyhľadávanie je tu. Nie je otázkou, či má cenu ho riešiť, ale skôr kedy. Preniknite do logiky hlasového vyhľadávania už teraz a pripravte váš e-shop skôr ako konkurencia. Pavel Ungr, nezávislý SEO špecialista, vám odovzdá všetko, čo o optimalizácii pre hlasové vyhľadávanie vieme. |
|||||
16:30 - 16:50 |
|
Henrich Lauko CEO, BALÍK PLUSBrandformance marketing – aj offline nástroje dokážu zvyšovať konverzieOffline či online marketing? Henrich Lauko vám prezradí trendy z nemeckého e‑commerce trhu. Dozviete sa, ako budovať značku a zvyšovať lojalitu zákazníkov. A to vďaka jednoduchej offline reklamnej metóde s presným cielením a 100% zásahom publika. Ktorá to je? Príďte na jeho prednášku. |
|||||
16:50 - 17:10 | ![]() |
Branislav Ramšák CXO & Founder, eyerim.skZažiarte, no nezhorte: Na čom sme sa v eyerim.sk najviac popáliliSpoluzakladateľ e-shopu so značkovými okuliarmi eyerim.sk vám porozpráva o svojich reálnych skúsenostiach. Úprimne o svojich najväčších failoch a o tom, čo sa naučili počas podnikania. Prezradí vám, ako sa vyhnúť chybám pri práci s PR agentúrami i influencermi. Napokon sa dozviete aj to, ako vám brand marketing dokáže priniesť kvalitných zamestnancov. |
|||||
17:10 - 17:25 |
Tombola - ceny v hodnote až 5 000 € |
||||||
od 17:30 |
Večerný catering, networking, afterparty |
* Zmena programu vyhradená
Program 2019
Odborní spíkri
prednášky
![]() |
Pavel UngrNezávislý SEO konzultant |
![]() |
Eliška VyhnánkováSocial media konzultantka |
![]() |
Jan KvasničkaNezávislý UX konzultant |
![]() |
Soňa OndrejkováBiznis konzultantka, RozhybBiznis.sk |
![]() |
Rudolf LetkoArt Director & Partner, GoBigname® |
![]() |
Petra DolejšováAdvokátka, eLegal |
![]() |
Pavel PolaE-mail špecialista, Etnetera Activate |
![]() |
Pavel ŠímaCEO, Roivenue |
![]() |
Anna SabolováBusiness marketing strategist, LEVOSPHERE |
![]() |
Naďa KaceraBusiness marketing strategist, LEVOSPHERE |
![]() |
Aleš Mlátilík CEOCEO, Zľavomat |
![]() |
Juraj JurášekSenior Sales Development, Exponea |
![]() |
Tomáš VrtíkCEO, Expandeco |
![]() |
Ivan CingelCOO, CREATIVE sites |
![]() |
Viktor PiešVýkonný riaditeľ, Solitea Slovensko |
![]() |
Henrich LaukoCEO, BALÍK PLUS |
![]() |
Tina NatéYoutuberka |
![]() |
Branislav RamšákCXO & Founder, eyerim.sk |
![]() |
Peter ÁrvaManažér logistiky, BIBLOO |
![]() |
Jaroslav ChrapkoCEO, e-shop Dedoles.sk |
![]() |
RockyMaskot, CREATIVE summit |
creative summit & expo 2020
Ročník 2020
bude ešte väčšia pecka
Praktické prednášky bez komerčných rečí a panelové diskusie s majiteľmi e‑shopov nebudú chýbať ani v čarovnom roku 2020. V hlavnej sále sa môžete tešiť na nové tváre, ale aj najúspešnejších spíkrov z posledných ročníkov. Nabitý program budú sprevádzať osobné konzultácie so spíkrami. Pripravujeme aj exkluzívny Case study stage, na ktorom odznie niekoľko zaujímavých prípadových štúdií.
Vďaka väčšiemu e-commerce EXPO môžete prebrať svoje nápady i problémy s ďalšími odborníkmi z brandže. Vznikne tak neuveriteľný priestor pre networking a vymieňanie skúseností. Získajte konkrétne riešenia pre váš e‑shop cez one‑to‑one konzultácie. Ako každý rok, aj tentokrát, na vás čaká bohaté občerstvenie po celý deň od raňajok cez obed až po večernú afterku.
Vidíme sa 11. septembra 2020 v hoteli DoubleTree by Hilton Bratislava.
Newsletter
Chcem odoberať novinky
o CREATIVE summite
Partneri
Akciu podporili
Odborný garant a organizátor |
Generálny partner |
Hlavní partneri |
Partneri |
EXPO |
Mediálni partneri |
Ďakujeme za spoluprácu |
Máte otázku?Opýtajte sa |