Program

Kategórie
 
 
 
 
 

Na čo sa môžete tešiť

Program konferencie

09:00 - 09:45

Pavel Ungr

Ako vlastne uchopiť SEO

Získajte odpovede na vaše najčastejšie otázky. Ako sa dostať na prvé miesta vo vyhľadávači a ako sa na nich udržať? Koľko musím do SEO reálne investovať? Oplatí sa mi viac spolupracovať s agentúrou alebo si robiť SEO interne? Toto a mnoho ďalšieho vám na konkrétnych príkladoch vysvetlí Pavel Ungr, nezávislý konzultant online marketingu a SEO. Zvíťazte v nekonečnom boji o prvé miesta. 

 
09:45 - 10:30

Ivan Cingel

TOP funkcie pre úspešný e-shop

Chcete vedieť, ako zvýšiť vaše tržby? Ako vylepšiť administračný systém vášho e-shopu? Pripravili sme si pre vás niekoľko prekvapení, ktoré vás budú naozaj zaujímať. Máte sa na čo tešiť. Viac vám už prezradí Ivan Cingel, Key account manažér v CreativeSites.

 
10:30 - 11:00  

Coffee Break

 
11:00 - 11:45

Jan Kvasnička

Optimalizácia e-shopu k vyšším ziskom - prakticky 

Zaujíma vás, ako môžete zvýšiť konverzný pomer, obrat a UX (user experience) v rámci e‑shopu? Honza patrí medzi popredných špecialistov na zvyšovanie obchodnej výkonnosti, CRO a UX. Je známy hlavne svojím dôrazom na prax, testovanie a vyhodnocovanie. Ako jeden z mála sa navyše o svoje skúsenosti nebojí podeliť, čo uvidíte na jeho prednáške. Ukáže vám, aké chyby robia online obchody z pohľadu UX na praktických príkladoch popredných e-shopov na Slovensku. Tiež vám poradí, aké nástroje využívať, aby ste analyzovali správanie návštevníkov vášho e-shopu a zvýšili tak svoje predaje.

 
11:45 - 12:05

Marián Ševčík

10 chýb, ktoré už nezopakujem

Či sa ešte len rozbiehate, alebo ste už skúsený podnikateľ, nikdy nie je neskoro poučiť sa z cudzích chýb. O svoje skúsenosti sa s vami podelí Marián Ševčík, majiteľ e‑shopu Bottles.sk. Čo bolo jeho najväčšie zlyhanie? Čo by urobil inak, keď sa obzrie do minulosti? Z čoho sa najviac poučil? Ponaučte sa z jeho omylov.

 
12:05 - 12:35

Panelová diskusia

Panelovka: Chyby v podnikaní

O svoje skúsenosti a omyly sa podelia aj ďalší majitelia úspešných e‑shopov v prvej panelovej diskusii. Čo je však dôležitejšie, budete mať priestor sa ich opýtať, čo vás zaujíma. Diskutujte o svojich problémoch s ľuďmi, ktorí si prešli tým istým, čo možno teraz prežívate. Získajte užitočné rady do budúcna a napredujte v online svete.

 
12:35 - 13:35  

Obed

 
13:35 - 14:05

Peter Štrbo

Naháňačka v online - remarketing

Ako funguje remarketing a affiliate programy? Prečo sú dôležité pre váš e‑shop a ako vám môžu pomôcť? Zistite, či si remarketing dokážete riešiť sám alebo bude lepšie do procesu zapojiť agentúru. Na čo si dať v tom prípade pozor? Získajte praktické tipy od Petra Štrbu, online marketing konzultanta.

 
14:05 - 14:35

Martin Brablec

Tvoria dáta content?

Ktorý obsah funguje a prináša reálne výsledky? Ukážeme vám, ako to zistiť a odmerať na príkladoch z praxe. Odhaľte tajomné zákutia content marketingu. Zistíte aj to, ako tvoriť lepšie témy, ktoré prinesú lepšie výsledky. Case study na túto tému si pripravil Martin Brablec z Obsahovej agentury.

 
14:35 - 15:05

Martin Svoboda

Pomocná ruka z Google

Vyhľadávač, ktorý vládne online svetu, vám poskytuje nástroje ako Analytics, AdWords a Search Console. Ako čo najefektívnejšie využiť tieto nástroje a napr. aj menej známe Google Trends? Čo vám prináša Google Digital Garage? Ako vám Google dokáže pomôcť pri expanzii do zahraničia? Na množstvo vašich otázok odpovie Martin Svoboda, Business Development Manager priamo z Google.

 
15:05 - 15:35  

Coffee Break

 
15:35 - 16:05

Tomáš Vrtík

Nebojte sa expandovať

Kedy je najvhodnejšie expandovať do zahraničia a ako pritom postupovať? Koľko to stojí? Konkrétne kroky vám na praktických príkladoch vysvetlí Tomáš Vrtík zo spoločnosti Expandeco. Podelí sa s vami aj o výsledky a skúsenosti ich klientov. Zistite, čo potrebujete pred tým, ako posuniete "svoje hranice".

 
16:05 - 16:25

Meno Priezvisko

Pripravujeme...

Túto časť programu práve pripravujeme...

 
16:25 - 16:35

Eva Kianičková

Značka nám pomohla prežiť krízu

Čo robiť, keď vo vašom e‑shope nejde všetko podľa plánu? Na potenciálne problémy a hrozby by ste mali myslieť už počas budovania firmy. Ako si poradila s krízou značka Martinus.sk vám prezradí vedúca zákazníckeho servisu Eva Kianičková.

 
16:35 - 17:15

Panelová diskusia

Panelovka: Ako sa oprieť o značku v ťažkých časoch

Ako prežiť krízy v online podnikaní? To vám prezradia tí, ktorí ich zažili na vlastnej koži. Zároveň zistíte, ako využiť vašu značku, aby ste prekonali ťažké obdobia. Vďaka silnej značke sa nemusíte báť ani takej konkurencie, ako je napr. Amazon. Ako príklady poslúžia skúsenosti našich hostí, ktorými sú úspešné e‑shopy. Ako inak, budete sa môcť spýtať na všetko, čo vás zaujíma.

 
17:15 - 23:00  

Večerný raut, networking, afterparty

 

* Zmena programu vyhradená

 
 

Nečakajte na poslednú chvíľu, počet miest je limitovaný

Kúpiť vstupenky

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia