Kategórie
 
 
 
 
 

Čo sme zažili na CREATIVE summit ONLINE 2020?

Čo sme zažili na CREATIVE summit ONLINE 2020?

Máme za sebou výnimočný ONLINE ročník našej e-shop konferencie. Konferenčnú sálu sme tentokrát vymenili za štúdio, naši profi spíkri sa prihovárali cez obrazovky, diskusie prebiehali v chatovacej miestnosti. Aké témy zazneli na prednáškach? A ako to vyzeralo v zákulisí? Nazrite za oponu spolu s nami.

 

Konferencia CREATIVE summit sa tento rok uskutoční ONLINE

Konferencia CREATIVE summit sa tento rok uskutoční ONLINE

Unikátna slovenská e-shop konferencia CREATIVE summit sa bude konať i v roku 2020 v zmenenom termíne – 18.9.2020. Vzhľadom na aktuálnu situáciu sa zmení jej forma: prvýkrát sa odohrá online. Najväčšie mená domácej i zahraničnej e-commerce scény sa aj tento rok prídu podeliť so svojím know-how.

 

3 najväčšie právne pasce vášho webu

3 najväčšie právne pasce vášho webu

Zamýšľali ste sa niekedy nad tým, či obsah zverejnený vo vašom e-shope je z právneho hľadiska v poriadku? Máte dostatok vedomostí a informácií o autorských právach, o GDPR či o nekalej súťaži? Ak sa vám zdá, že len tápate, radíme vám čítať ďalej - tento článok je pre vás.

 

13 krokov, ako vytvoriť vlastný e-shop - 2. časť

13 krokov, ako vytvoriť vlastný e-shop - 2. časť

Pokračujeme. Prvých 7 krokov, ako si založiť svoj vlastný e‑shop, sme rozoberali v predchádzajúcej časti. Teraz načrieme viac do hĺbky. Pozrieme sa na ďalších 6 krokov, vďaka ktorým môžete svoj biznis nápad dotiahnuť do úspešného konca a tak zabojovať o popredné miesto na trhu. Idete do toho?

 

13 krokov, ako vytvoriť vlastný e-shop - 1. časť

13 krokov, ako vytvoriť vlastný e-shop - 1. časť

Chcete si založiť vlastný e-shop biznis, no ste stratení v nekonečnej spleti informácií, ktoré pôsobia komplikovane a odstrašujúco? Aby sme vás zbavili tohto dojmu, pripravili sme pre vás 13 jednoduchých krokov. Rozbehnúť svoje online podnikanie s radosťou a odhodlaním je predsa dôležité. Poďme na to! 

 

Top e-commerce trendy vo svete: SEO pre hlasové vyhľadávanie

Top e-commerce trendy vo svete: SEO pre hlasové vyhľadávanie

Po prvej časti, v ktorej sme sa zaoberali témou Same day delivery (doručenie tovaru v rovnaký deň, ako si ho objednáte), si dnes zoberieme na mušku hlasové vyhľadávanie. Udržte vďaka nám krok s trendami, zostaňte stále v dianí a začnite už dnes s implementáciou aj do vášho e-shopu.

 

Top e-commerce trendy vo svete: Same day delivery

Top e-commerce trendy vo svete: Same day delivery

Udržať krok s trendmi je v dnešnej dobe náročné. Aby sme vám to uľahčili, pripravili sme seriál o tom, čo by ste rozhodne nemali prehliadnuť. Oblasť e‑commerce je nekompromisná a zaspať dobu sa v tejto brandži nevypláca. V prvej časti sa mrkneme na Same day delivery.

 

7 e-commerce faktov, ktoré vás dostanú

7 e-commerce faktov, ktoré vás dostanú

Pohybujete sa vo svete e-commerce a myslíte si, že ho máte zmáknutý? Poďte si spolu s nami overiť vaše vedomosti. Kedy vznikol internetový predaj? Ako sa odvtedy zmenil svet e-shopov? Tieto čísla vás presvedčia urobiť radikálne zmeny vo vašom biznise. A pozrieme sa aj do budúcnosti.

 

Prednášky z CREATIVE summit & EXPO 2019 sú vonku!

Prednášky z CREATIVE summit & EXPO 2019 sú vonku!

5. apríla sme to odpálili vo väčšom a lepšom na druhom ročníku našej e-shop konferencie. 460 e‑commerce nadšencov sa stretlo v priestoroch x‑bionic sphere. Chcete aj vy vidieť prednášky z CREATIVE summit & EXPO 2019? Pozrite si ich teraz online. Takto sa začínal deň nabitý programom...

 

Podrobné organizačné info pre účastníkov CREATIVE summit & EXPO 2019

Podrobné organizačné info pre účastníkov CREATIVE summit & EXPO 2019

Konferenciu tu máme už nasledujúci piatok 5.4.2019, preto sme sa rozhodli spísať vám všetky dôležité info aj sem do blogu. Ako sa k nám dostať načas? Ako bude tento deň prebiehať? A čo všetko musíte vedieť, aby ste si to naplno užili?

 

Rozhovor s Milanom Bez Mapy: Ako spolupracovať s influencermi

Rozhovor s Milanom Bez Mapy: Ako spolupracovať s influencermi

Vždy vás zaujímal influencer marketing? Je to to pravé pre vás a váš e-shop? Zistite, ako (ne)vyzerá spolupráca s influencerom v úprimnom a otvorenom rozhovore s Milanom bez mapy. O svoje skúsenosti sa s vami podelí aj v panelovke na našej konferencii.

 

Anna Sabolová & Naďa Kacera: Aby značka ožila! Raz ju predám

Anna Sabolová & Naďa Kacera: Aby značka ožila! Raz ju predám

Uvedomujete si, aké vysoké sumy platíte za to, aby u vás zákazníci nakúpili? Znie to paradoxne. Nakupujú za tie najnižšie ceny, keďže e-shopári sa predbiehajú, aby ich zlanárili skôr. Zamerajte sa radšej na lojalitu! Ukážeme vám, čo je to “tá hodnota značky” a ako ju odmerať. 

 

Rozhovor s Jurajom Juráškom: Akvizícia vs. retencia zákazníka – čo sa e-shopárom oplatí viac?

Rozhovor s Jurajom Juráškom: Akvizícia vs. retencia zákazníka – čo sa e-shopárom oplatí viac?

Investovať do získavania nových zákazníkov alebo sa skôr zamerať na udržiavanie tých existujúcich? Ako zistiť, čo pre váš e-shop funguje v aktuálnom štádiu rozvoja? To, čo sa dozviete na prednáške od Juraja Juráška z Exponea, sme pre vás načrtli v rozhovore.

 

Tina Naté: Ako využiť influencer marketing čo najefektívnejšie

Tina Naté: Ako využiť influencer marketing čo najefektívnejšie

Spolupráca s influencermi je opäť jeden z aspektov online marketingu, ktorý sa u nás rozvíja o niečo pomalšie ako v zahraničí. Aktuálne svetové štatistiky však potvrdzujú, že by sme sa o tento efektívny spôsob komunikácie mali nielen začať zaujímať, ale mali by sme tak urobiť čo najskôr.

 

Rozhovor s Viktorom Piešom: Ako sa nezblázniť počas Black Friday a iných výpredajov

Rozhovor s Viktorom Piešom: Ako sa nezblázniť počas Black Friday a iných výpredajov

Výpredaje. Obľúbený spôsob, ako zaujať nových aj súčasných zákazníkov. O tom, prečo je dôležité myslieť dopredu a ako sa viete „poistiť“, aby vám výpredaje neprerástli cez hlavu, sme sa rozprávali s Viktorom Piešom zo Solitea Slovensko.

 

Eliška Vyhnánková: Zmáknite reklamu cez FB a Instagram

Eliška Vyhnánková: Zmáknite reklamu cez FB a Instagram

Obrovské množství firem či podnikatelů nadále podceňuje možnosti placených kampaní na Facebooku a Instagramu. Případně používají jen obecná cílení pomocí demografických či zájmových témat. Což může dělat kampaně značně neefektivní. Jak z placených reklam získat co nejvíce?

 

Pavel Šíma: Pozor na zkreslení konverzí v Google Analytics. Pohybuje se okolo 20 %!

Pavel Šíma: Pozor na zkreslení konverzí v Google Analytics. Pohybuje se okolo 20 %!

Všimli jste si někdy nastavení Campaign Timeout v Google Analytics? I když tím je ovlivněna většina dat, téměř nikdo o tomto nastavení nikdy neslyšel. Pokud to ale s vyhodnocováním konverzí myslíte vážně, měli byste nastražit uši!

 

Jan Kvasnička: Optimalizácia e‑shopu pre vyššie zisky

Jan Kvasnička: Optimalizácia e‑shopu pre vyššie zisky

Proces optimalizace je nutnost pro všechny e-shopy, jinak se přistihnete, že stojíte na místě a mlčky sledujete, jak vám konkurence utíká. Celý proces se nám rok od roku zesložiťuje a je potřeba k němu přistupovat strategicky, což si ukážeme na přednášce v praktických příkladech. 

 

Soňa Ondrejková: Ako mapovanie biznis procesov šetrí peniaze

Soňa Ondrejková: Ako mapovanie biznis procesov šetrí peniaze

Chcete podnikať efektívne a merať účinky svojich rozhodnutí na vaše podnikanie? Doručovať zákazníkovi najlepšiu možnú kvalitu za najnižšie možné náklady? Ukážem vám, ako zmapovať vaše procesy. Pomôžem vám ich nastaviť, aby ste minimalizovali náklady a maximalizovali zisk.

 

Pavel Ungr: Vedeli ste, že aj obsah sa dá automatizovať?

Pavel Ungr: Vedeli ste, že aj obsah sa dá automatizovať?

Pokud máte malý e-shop o jednotkách produktů, patrně vás množství práce na e-shopu nebude trápit tolik, jako u e-shopu, kde máte tisíce produktů. Tisíce produktů totiž neznamená jen tisíce stránek, ale mnohem více. Jak optimalizovat obsah na všech podstránkách?

 

Ivan Cingel: Ako prepojiť kamennú predajňu s e‑shopom

Ivan Cingel: Ako prepojiť kamennú predajňu s e‑shopom

Potrebujete zladiť e-shop s kamennou predajňou? Alebo máte predajní stále viac a nie ste si istý, ako odkomunikovať napr. dostupnosť tovaru v predajniach a v e-shope? Na konkrétnych príkladoch vám ukážem, ako zosynchronizovať váš e-shop s kamennou predajňou alebo showroomom.

 

Pavel Pola: Skrytý potenciál vo vašich dátach (email marketing)

Pavel Pola: Skrytý potenciál vo vašich dátach (email marketing)

Minulý rok nastúpil ako náhradník, ale úplne prevalcoval naše očakávania. Cez svoj „ultimate checklist“ ukázal účastníkom, ako dosiahnuť vyššiu doručiteľnosť e-mailových kampaní do inboxov a zároveň väčšiu aktivitu príjemcov. Čo si pre vás prichystal tento rok?

 

Pavel Ungr: Hlas zítřka - SEO pre hlasové vyhľadávanie

Pavel Ungr: Hlas zítřka - SEO pre hlasové vyhľadávanie

Otázka u hlasového vyhledávání nezní zda se optimalizaci pro hlas věnovat. To je zcela jednoznačné. Hlasové vyhledávání je budoucnost hledání. Jediná otázka je, kolik ještě máme času než nás to doběhne. Výhoda Česka a Slovenska je, že v SEO na Google k nám dobíhají věci pomaleji.

 

Spúšťame predaj. Buďte prvý na CREATIVE summite & EXPO 2019

Spúšťame predaj. Buďte prvý na CREATIVE summite & EXPO 2019

Po úspešnom prvom ročníku CREATIVE summitu 2018 ideme do toho znovu. 5. apríla 2019, x-bionic sphere, Šamorín. Vo väčšom a lepšom. Okrem konferencie vám totižto prinášame aj prvé e-commerce EXPO na Slovensku. Vyberte si tú správnu vstupenku práve pre váš e-shop.

 

Vy ste nestihli CREATIVE summit 2018? Pozrite si prednášky online

Vy ste nestihli CREATIVE summit 2018? Pozrite si prednášky online

Prvý ročník e-commerce konferencie CREATIVE summit je za nami. Že ste ho zmeškali? Teraz si môžete pozrieť celé záznamy z prednášok priamo na našom webe. Pohodlne sa usaďte, pretože to bol deň nabitý užitočnými informáciami a praktickými radami, ako zlepšiť váš e-shop.

 

Títo partneri urobili CREATIVE summit 2018 výnimočným

Títo partneri urobili CREATIVE summit 2018 výnimočným

CREATIVE summit 2018 sme sa snažili urobiť výnimočným. K tomu patrí aj sprievodný program, v rámci ktorého robili odborníci z partnerských firiem one-to-one konzultácie s účastníkmi. A niektorí sa poriadne zapotili, pretože záujem bol skutočne obrovský. 

 

Rozvíjajte svoj online biznis vďaka Google nástrojom. Ako?

Rozvíjajte svoj online biznis vďaka Google nástrojom. Ako?

Martin Svoboda pracuje ako business developer pre Google, ale čo sa reálne skrýva za touto pozíciou? Prečítajte si o jeho práci a živote. Ste zvedavý, ako efektívne vyhodnocovať vaše aktivity pomocou dôležitých Google nástrojov?

 

Často pre e-shopy riešim až vesmírne požiadavky

Často pre e-shopy riešim až vesmírne požiadavky

IT projektový manažér Ivan Cingel za niekoľko rokov získal rozsiahle znalosti v oblasti ecommerce. Ako? Pretože každý deň rieši požiadavky eshopov od výmyslu sveta. A vždy musí nájsť cestu, ako ich technicky zrealizovať. Prečítajte si, čo vám odporúča.

 

UX - nenúťte návštevníkov webu zbytočne premýšľať

UX - nenúťte návštevníkov webu zbytočne premýšľať

UX konzultant Jan Kvasnička má pri svojej práci jediný cieľ - zvyšovať konverzné pomery webov a e-shopov. Prečítajte si o jeho skúsenostiach v e-commerce. Prezradil nám aj to, čo robí e-shopom najväčšie problémy z hľadiska UX. 

 

Expanzia e-shopu? Už včera bolo neskoro

Expanzia e-shopu? Už včera bolo neskoro

Skúsený e‑commerce špecialista Tomáš Vrtík rozbehol platobnú bránu Besteron i spoločnosť Expandeco. Zistite viac o jeho živote, podnikaní a ďalších projektoch. Čo vám radí, ak uvažujete nad expanziou eshopu do zahraničia?

 

Content: Keď sa e-shopy sústredia na nesprávne miesta

Content: Keď sa e-shopy sústredia na nesprávne miesta

Martin Brablec je skúsený content marketér. Prečítajte si o premyslených náhodách, ktoré ho doviedli až k vlastnej agentúre. Presvedčí vás, prečo by ste mali prísť na jeho praktickú prednášku o content marketingu.

 

Ako byť prvý na Googli? Presne toto nepotrebujete!

Ako byť prvý na Googli? Presne toto nepotrebujete!

Ste zvedavý, kto je Pavel Ungr? Expert a špecialista na SEO a online marketing z Čiech, ktorý nám prezradil niečo o sebe a svojej práci v krátkom rozhovore. Odhalil nám aj to, čo robí eshopom najväčší problém z pohľadu SEO.

 

Ďalšia e-shop konferencia? 5 dôvodov, prečo prídete sem

Ďalšia e-shop konferencia? 5 dôvodov, prečo prídete sem

Máte e‑shop? Chcete vedieť, čo môžete urobiť, aby ste zvýšili predaj a svoje príjmy? Práve preto sme pre vás pripravili unikátnu celodennú konferenciu CREATIVE summit. Čím je taká špeciálna? Čítajte ďalej.

 

Pripravte sa na CREATIVE summit, ktorý budete chcieť zažiť

Pripravte sa na CREATIVE summit, ktorý budete chcieť zažiť

Čo je to CREATIVE summit? Kto tam príde? A prečo by ste mali aj vy? Viac o vzdelávacej konferencii sa dozviete od ženy, ktorá to má celé na svedomí - Janky Zajícovej, CEO CreativeSites.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia