Kategórie
 
 
 
 
 

Čo sme zažili na CREATIVE summit ONLINE 2020?

Čo sme zažili na CREATIVE summit ONLINE 2020?

Máme za sebou výnimočný ONLINE ročník našej e-shop konferencie. Konferenčnú sálu sme tentokrát vymenili za štúdio, naši profi spíkri sa prihovárali cez obrazovky, diskusie prebiehali v chatovacej miestnosti. Aké témy zazneli na prednáškach? A ako to vyzeralo v zákulisí? Nazrite za oponu spolu s nami.

Organizácia online konferencie si vyžaduje rovnaké nasadenie ako jej offline verzia. I keď, pravda, v trochu inej forme. Miesto bookovania hotelov pre spíkrov a zabezpečenia cateringu si musíte dať obzvlášť záležať na technickom zabezpečení. Stabilita pripojenia, kvalita obrazu a zvuku, funkčnosť aplikácií. Každý káblik a vypínač musí byť v správnej pozícii, aby prenos z konferencie nič neohrozilo. Náš tím v bekstejdži bdelo dozeral na chod konferencie a riešil každú odchýlku od bezproblémového priebehu. 

O niečo väčšia zodpovednosť než v bežný rok ležala na pleciach našich spíkrov. Aby sme zabezpečili hladký priebeh konferencie, poprosili sme pozvaných odborníkov, aby nahrali svoju prednášku dopredu. Mnohí využili priestory svojich firiem, niektorí stavili na domáce prostredie. Vo štvrtok večer na cloude vyčkávalo osem prednášok.

CREATIVE summit 2020 otváral jeden z našich organizátorov - COO z CREATIVE sites Ivan Cingel oficiálnym privítaním a prednáškou s názvom “Ako zvládnuť redizajn s vylepšením SEO a Google PageSpeed”. Poslucháči sa dozvedeli, ako správne absolvovať nasadenie nového webu tak, aby ste neprišli o aktuálne pozície v Google a vylepšili si skóre v Google metrikách.

Téme UX a sa venoval i Gejza Nagy z Luigi’s Box so zameraním na vyhľadávanie produktov v e-shopoch. Jeho prednáška niesla názov “Zvýšenie konverzného pomeru z vyhľadávania” vďaka implementácii konkrétnych vylepšení a trikov.

Ak sú predmetom vášho záujmu tipy pri využívaní cenových vyhľadávačov ako Heuréka, Glami či Favi, naším na slovo vzatým odborníkom bol Libor Toporcer z Invelity s témou prednášky “Ako na cenové porovnávače a produktové vyhľadávače”.

PPCčkari ocenili prezentáciu na tému “Maximalizujte zisky z PPC, nie výnosy” pod taktovkou Róberta Lelkesa z Adscademy, v ktorej Róbert upozornil na najrelevantnejšie ukazovatele pri meraní úspešnosti PPC kampaní.

 

V prípade, že zápasíte s právnymi náležitosťami pri vytváraní a zveľaďovaní svojho brandu, advokátka Petra Dolejšová vám v prednáške “Ako pracovať s e-shopom, aby rástla hodnota vášho brandu” objasnila, ako sa starať o svoj brand tak, aby mal hodnotu i z perspektívy práva.

Daniel Višňák, úspešný “rozbiehač” e-shopov, upriamil pozornosť na kľúčovú rolu  komunikácie pri prevádzke e-shopu v prednáške “Špičková komunikácia dokáže zvýšiť obrat aj o desiatky percent. Neveríte?”

Hoci stále stúpa význam e-commerce a e-shopov, nesmieme ani zabudnúť na retail, čiže “fyzický” svet kamenných predajní. Ako tieto dva svety zosúladiť v prospech nášho biznisu nám prišli porozprávať Dušan Štajer a Branislav Belko z The Streets prostredníctvom prednášky “Retail 2.0 - kreatívne prepojenie online s offline”.

Záverečnú prednášku viedol Filip Podstavec zo spoločnosti Marketing Miner, ktorý vám prezradil “5 vecí, ktoré robia e-shopy z pohľadu SEO nesprávne a ako ich robiť správne.” SEO je žhavá téma pre každého e-shopára, čoho dôkazom boli kvantá otázok od sledujúcich. Filip na ne ostošesť odpovedal v zdieľanom dokumente, ktorý následne vytvoril pre tento účel. :)

Zaujal vás tohtoročný program? Lutujete, že ste neboli jeho súčasťou? Ako poďakovanie, že ste sa dočítali až sem, vám ponúkame možnosť zakúpiť si videozáznamy prednášok až z 3 ročníkov so zľavou 20 %.  

Zadajte zľavový kód CVS20 a získajte prístup do online konferenčnej sály, v ktorej sa môžete pomyselne usadiť a zhliadnuť prednášky podľa vašich preferencií. Ukážky videozáznamov nájdete tu.

Prajeme príjemné sledovanie :)

Kúpiť videozáznamy

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia