Prednášky z CREATIVE summit & EXPO 2019 sú vonku!

Kategórie
 
 
 
 
 

Prednášky z CREATIVE summit & EXPO 2019 sú vonku!

5. apríla sme to odpálili vo väčšom a lepšom na druhom ročníku našej e-shop konferencie. 460 e‑commerce nadšencov sa stretlo v priestoroch x‑bionic sphere. Chcete aj vy vidieť prednášky z CREATIVE summit & EXPO 2019? Pozrite si ich teraz online. Takto sa začínal deň nabitý programom...

Registrujete sa a presúvate sa pozoruhodnými chodbami komplexu hotela x-bionic sphere. Tam vás vítajú raňajky a káva. Welcome balíčky s darčekmi od partnerov konferencie, ako sú Quarticon, Blue Winston, Neoship, Barion a Solitea, už netrpezlivo čakajú v sále Victory i v Tuli Cinema. Slova sa ujme Ivan Cingel, COO spoločnosti CreativeSites, ktorá je organizátorom a odborným garantom konferencie CREATIVE summit & EXPO. Svetlá sa stlmia. Reflektory zamieria na stage. Začíname.

 

Ivan Cingel: Ako efektívne prepojiť kamennú predajňu s e‑shopom

Potrebujete zladiť e-shop s kamennou predajňou? Alebo máte predajní stále viac a nie ste si istý, ako odkomunikovať napr. dostupnosť tovaru v predajniach a v e-shope? Príp. ako nastaviť procesy, aby všetko klapalo? Ivan Cingel vám na konkrétnych príkladoch ukáže, ako zosynchronizovať váš e-shop s kamennou predajňou alebo showroomom. 

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Panelovka: Prepojenie e‑shopu s prevádzkami v praxi

Začínali ste ako kamenná predajňa a chcete e-shop? Alebo máte e-shop a chcete si otvoriť prevádzku, miesto pre osobný odber alebo showroom? Nechajte si poradiť od majiteľov a manažérov úspešných obchodov, ktoré fungujú online aj offline, ako sú robel.sk, sportrysy.sk, kompot.sk a toyeto.sk (v minulosti vnimavehracky.sk). 

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Petra Dolejšová: 3 najväčšie právne pasce vášho webu

Aké sú najčastejšie právne slabiny vášho webu? Aké úskalia skrývajú fotobanky? A poznáte mantinely pre prestrelky s vašou konkurenciou? Vypočujte si bleskové zhrnutie právnych patálií na praktických príkladoch a s nadhľadom. Petra Dolejšová úplne zborí vaše predstavy o nudných právnikoch v sáčkach a kravatách.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Viktor Pieš: Ako sa nezblázniť počas Black Friday a iných výpredajov

Nákupné šialenstvo počas masových akcií je každoročnou príležitosťou na zvýšenie predaja či vypredanie starých zásob. Ak si však nedáte pozor, môže to skončiť totálnym chaosom, zablokovaným e‑shopom alebo vystresovaným tímom. Ako si udržať poriadok vo firme? Na zvládnutie náporu stačí jediný šikovný nástroj. Viac vám už prezradí expert na ekonomické informačné systémy Viktor Pieš.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Pavel Ungr: Vedeli ste, že aj obsah sa dá automatizovať?

50 000 produktov, 10 000 kategórií a stotisíce možno i milióny stránok. A všetky potrebujeme obsahovo odlíšit. Je to v ľudských silách? Je, ale musíte vedieť nastaviť automatizáciu obsahu. V tejto prednáške vás to naučí popredný odborník na SEO Pavel Ungr.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Panelovka: Na čom ušetriť a nešetriť pri budovaní e-shopu

Vypočujte si skúsenosti tých, ktorí kedysi boli na vašom mieste. Môžete sa tešiť na zástupcov e-shopov oblecsadoroboty.sk, armyoriginal.sk, tuli.sk a bubulakovo.sk. Poradia vám, na čom sa oplatí a naopak neoplatí šetriť nielen v začiatkoch podnikania, ale aj pri jeho budovaní.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Jaroslav Chrapko: Ako vytvoriť biznis stratégiu, ktorá prežije

E-commerce prostredie sa mení neuveriteľne rýchlo. Chcete vedieť, ako si postaviť správnu stratégiu rastu, aby váš e-shop prežil? Predstavte si, že by sa trh zrazu zmenil a váš produkt by sa už tak dobre nepredával. Čo by ste robili? Vidíte viacero ciest a neviete, ako ďalej biznis rozvíjať a riadiť? Jaroslav Chrapko vám položí konkrétne otázky, aby ste si sami vedeli vyskladať svoju biznis stratégiu, rozvíjať ju a inovovať. 

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Jan Kvasnička: Optimalizácia e‑shopu pre vyššie zisky - prakticky

Honza Kvasnička vám ukáže, aké chyby robia e‑shopy z pohľadu UX, a to na praktických príkladoch zo Slovenska. Tiež vám poradí, aké nástroje používať na analýzu správania sa návštevníkov e‑shopu. Honza patrí medzi popredných špecialistov na zvyšovanie obchodnej výkonnosti, CRO a UX. Je známy svojím dôrazom na prax, testovanie a vyhodnocovanie. Ako jeden z mála sa o svoje skúsenosti nebojí podeliť, čo uvidíte aj vo videu. 

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Rudolf Letko: Dobré logo ťa nezachráni!

Budovanie vizuálneho povedomia e-commerce projektov často začína a končí pri logu. Bohužiaľ. Avšak prioritou by mala byť podpora používateľského zážitku. Ako na to? To sa dozviete od Rudolfa Letka zo štúdia GoBigname®, kde so svojím tímom tvorí komunikačné identity pre klientov z celého sveta. Prezradí vám aj to, ako farba a dizajn písma podporujú význam textu, ako pracovať s vizuálnymi kotvami značky i ako spolupracovať s vaším dizajnérom.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Eliška Vyhnánková: Zmáknite reklamu cez Facebook a Instagram

Platené kampane na Facebooku a Instragrame sa zmenili. Z doplnku výkonnostného marketingu sa stala absolútna nutnosť. Nepoužívajte iba základné demografické cielenie, keď môžete dosiahnuť oveľa lepšie výsledky. Ako? Pracujte s pokročilými možnosťami remarketingu a vlastných publík. Naučí vás to social media expertka Eliška Vyhnánková. Ukáže vám, ako cez Facebook a Instagram urobiť z návštevníka fanúšika, z fanúšika odoberateľa newsletteru a z každého z nich napokon zákazníka.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Tina Naté: Ako na influencer marketing

Premýšľate nad spoluprácou s influencerom, ale neviete, ako na to? Influencer marketing je profesionálnejší a relevantnejší marketingový nástroj než kedykoľvek predtým. Dozviete sa, aký model spolupráce je najvhodnejší, akým chybám sa vyvarovať a ako na bartrovú spoluprácu. Naučte sa využiť tento jedinečný a autentický spôsob komunikácie, vďaka ktorému môžete osloviť nových zákazníkov.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Panelovka: Ako sa dostať k zákazníkom cez influencerov 

Viete, kto je influencer? Prakticky ktokoľvek, kto na webe publikuje obsah (texty, audio, video) a ovplyvňuje mienku ďalších ľudí - jeho nasledovníkov (followerov). Ako s nimi efektívne spolupracovať, zvýšiť predaj či povedomie o značke vám prezradia priamo oni - youtuberka Tina Naté a bloger Milan Bez Mapy. Z druhej strany "barikády" na zvedavé otázky odpovedia zástupcovia e-shopov markscrub.com a thestreets.sk (v minulosti streetsportline.sk), ktorí s influencermi aktívne spolupracujú.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Tomáš Vrtík: Cesta k efektívnej zákazníckej podpore v 10 jazykoch

Tvorí vaša zákaznícka podpora významnú nákladovú položku? Od Tomáša Vrtíka z Expandeco, ktoré aktuálne poskytuje podporu v 10 jazykoch pre 120 e-shopov, sa dozviete aj to, ako si vypočítať náklady na zákaznícku podporu, ako vyhodnocovať jej efektivitu, aké nástroje využiť či ako si poradiť so zahraničnou zákazníckou podporou. Toto a omnoho viac. Exkluzívne prvýkrát na CREATIVE summite.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Anna Sabolová a Naďa Kacera: Aby značka ožila! Raz ju možno predám

Osloboďte sa od večných zliav či obrovských investícií do online marketingu. Neznižujte ceny, ale zvyšujte hodnotu svojej značky. Viete, akú hodnotu má práve vaša spoločnosť, resp. značka? A ako ju posilniť, aby ste sa dostali von z klietky online retailera? Zoznámte sa s Naďou Kacera a Annou Sabolovou. Majú bohaté skúsenosti a venujú sa prioritne strategickému marketingu. Prezradia vám, ktoré kroky sú kľúčové, aby sa vám to podarilo.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Rozhovor s Alešom Mlátilíkom: Vnímajú hodnotu značky investori?

Ako vyzerá budovanie a predaj značky v praxi? Ako zaujať pozornosť investorov značkou? Na tieto a ďalšie vaše otázky vám v rozhovore priamo na pódiu odpovie Aleš Mlátilík, CEO spoločnosti Zľavomat. Ako si nastavujú a merajú ciele v oblasti brand marketingu? Koľko peňazí investujú do budovania značky? Ktoré kanály pritom využívajú? Čo sa za tie roky podnikania naučili? Pripravte sa na nabitý rozhovor.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Juraj Jurášek: eCommerce vzorec - vaša cesta k úspechu

Customer Lifetime Value je vo svete e-commerce jednou z najdôležitejších metrík. Rozhodne by si zaslúžila väčšiu pozornosť. Zamerať sa na dlhodobý prínos zákazníka môže v porovnaní s akvizíciou vyjsť e-shop až 5-krát lacnejšie. Ako na to? Juraj Jurášek vám ukáže spôsoby, ako pracovať s Customer Lifetime Value pri akvizícii a retencii. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme, aké technologické postupy a komunikačné nástroje fungujú na vyladenie zákazníckeho zážitku a zvýšenie e-commerce konverzií. Následne sme už len krok k vytvoreniu VIP segmentu lojálnych zákazníkov, ktorí sú pre firmy najprofitabilnejší. 

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Soňa Ondrejková: Rozhýb svoj biznis - minimalizujte náklady a maximalizujte zisk

Čo vám prináša zmapovanie a optimalizácia biznis procesov? Dokážete podnikať efektívnejšie. Môžete merať účinok svojich rozhodnutí na vaše podnikanie. Doručovať zákazníkovi maximálnu kvalitu za minimálne možné náklady. Biznis mentorka Soňa Ondrejková vám ukáže, ako využiť zmapované a nastavené procesy pre optimálnu cenotvorbu, nastavenie zmysluplných KPIs (kľúčové indikátory výkonu), plánovanie investícií, zaúčanie nových ľudí či zlepšovanie kvality pre zákazníka.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Peter Árva: Logika v logistike - ako doručovať tovar ešte rýchlejšie

Doba sa zrýchľuje a s ňou rastie i netrpezlivosť zákazníkov v oblasti doručovania tovaru. Pokiaľ chcete, aby váš e-shop uspel v neľútostnom konkurenčnom boji, musíte sa pustiť do pretekov s časom. Doručenie do druhého dňa, týždňa či dokonca do pár hodín od objednania? Ako na to v praxi v rámci domáceho trhu, ale aj o next day delivery v celej Európe, vám porozpráva manažér logistiky Peter Árva z e-shopu BIBLOO.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Panelovka: Ako s vaším e‑shopom fungovať ekologicky

Nemusíte cez svoj e-shop predávať eko produkty, aby ste robili viac pre našu planétu. Môžete prispieť aj inak. Pýtate sa ako? Zapojte ekologické myslenie do svojho biznisu - logistiky i marketingu. Ako na to vám prezradia väčšie i menšie e-shopy. O svoje skúsenosti sa s vami podelia zástupcovia e-shopov dedoles.sk, prijemneveci.sk, bio-way.sk a nečakane aj topnechty.sk.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Pavel Pola: Skrytý potenciál vo vašich dátach - ako na optimalizáciu e-mailových kampaní

E-mailing je úžasným zdrojom rôznych dát o vašich zákazníkoch. Hromada e‑shopov ich však nedokáže využiť. A to je škoda. Pavel Pola vám na konkrétnych príkladoch ukáže, ako môžete získať z vašich kampaní ešte omnoho viac, než máte. Predstaví vám min. 10 zlepšovákov vašich kampaní, ktoré budete môcť vyskúšať v praxi.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Pavel Šíma: Implementácia atribúcie od A do Z. Postupy a výsledky

O atribúcii v digitálnom marketingu sa na konferenciách hovorí už viac než dekádu. Dobrou správou je, že priekopnícke firmy sa do nej už konečne pustili. Od menších e‑shopov cez giganty typu Notino až po korporácie ako Orange. A čo vy? Pavel Šíma, CEO najväčšieho dodávateľa atribúcie v strednej Európe - Roivenue, vás prevedie atribúciou od A po Z. Podelí sa o svoje know-how i skúsenosti jeho klientov. Aké výsledky dosiahli a čo potrebujete na to, aby ste sa do atribúcie mohli pustiť aj vy a váš marketingový tím?

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Pavel Ungr: Hlas zajtrajška - SEO pre hlasové vyhľadávanie

Hlasové vyhľadávanie je tu. Nie je otázkou, či má cenu ho riešiť, ale skôr kedy. Preniknite do logiky hlasového vyhľadávania už teraz a pripravte váš e-shop skôr ako konkurencia. Pavel Ungr, nezávislý SEO špecialista, vám odovzdá všetko, čo o optimalizácii pre hlasové vyhľadávanie vieme.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Henrich Lauko: Brandformance marketing – aj offline nástroje dokážu zvyšovať konverzie

Offline či online marketing? Henrich Lauko vám prezradí trendy z nemeckého e‑commerce trhu. Dozviete sa, ako budovať značku a zvyšovať lojalitu zákazníkov. A to vďaka jednoduchej offline reklamnej metóde s presným cielením a 100% zásahom publika. Ktorá to je? Pozrite si jeho prednášku.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Branislav Ramšák: Zažiarte, no nezhorte - na čom sme sa v eyerim.sk najviac popálili

Spoluzakladateľ e-shopu so značkovými okuliarmi eyerim.sk vám porozpráva o svojich reálnych skúsenostiach. Úprimne o svojich najväčších failoch a o tom, čo sa naučili počas podnikania. Prezradí vám, ako sa vyhnúť chybám pri práci s PR agentúrami i influencermi. Napokon sa dozviete aj to, ako vám brand marketing dokáže priniesť kvalitných zamestnancov.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

 
 
 

Zoznam videí

Ako efektívne prepojiť kamennú predajňu s e‑shopom >>

Ivan Cingel

Prepojenie e‑shopu s prevádzkami v praxi >>

Panelovka

3 najväčšie právne pasce vášho webu >>

Petra Dolejšová

Ako sa nezblázniť počas Black Friday a iných výpredajov >>

Viktor Pieš

Vedeli ste, že aj obsah sa dá automatizovať? >>

Pavel Ungr

Na čom ušetriť a nešetriť pri budovaní e‑shopu >>

Panelovka

Ako vytvoriť biznis stratégiu, ktorá prežije >>

Jaroslav Chrapko

Optimalizácia e‑shopu pre vyššie zisky - prakticky >>

Jan Kvasnička

Dobré logo ťa nezachráni! >>

Rudolf Letko

Zmáknite reklamu cez Facebook a Instagram >>

Eliška Vyhnánková

Ako na influencer marketing >>

Tina Naté

Ako sa dostať k zákazníkom cez influencerov >>

Panelovka

Cesta k efektívnej zákazníckej podpore v 10 jazykoch >>

Tomáš Vrtík

Aby značka ožila! Raz ju možno predám >>

Anna Sabolová a Naďa Kacera

Vnímajú hodnotu značky investori? >>

Rozhovor s Alešom Mlátilíkom

eCommerce vzorec - vaša cesta k úspechu >>

Juraj Jurášek

Rozhýb svoj biznis - minimalizujte náklady a maximalizujte zisk >>

Soňa Ondrejková

Logika v logistike - ako doručovať tovar ešte rýchlejšie >>

Peter Árva

Ako s vaším e‑shopom fungovať ekologicky >>

Panelovka

Skrytý potenciál vo vašich dátach - ako na optimalizáciu e-mailových kampaní >>

Pavel Pola

Implementácia atribúcie od A do Z. Postupy a výsledky >>

Pavel Šíma/p>

Hlas zajtrajška - SEO pre hlasové vyhľadávanie >>

Pavel Ungr

Brandformance marketing – aj offline nástroje dokážu zvyšovať konverzie >>

Henrich Lauko

Zažiarte, no nezhorte - na čom sme sa v eyerim.sk najviac popálili >>

Branislav Ramšák

 

 
 
Newsletter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia