Vy ste nestihli CREATIVE summit 2018? Pozrite si prednášky online

Kategórie
 
 
 
 
 

Vy ste nestihli CREATIVE summit 2018? Pozrite si prednášky online

23.07.2018

Prvý ročník e-commerce konferencie CREATIVE summit je za nami. Že ste ho zmeškali? Teraz si môžete pozrieť celé záznamy z prednášok priamo na našom webe. Pohodlne sa usaďte, pretože to bol deň nabitý užitočnými informáciami a praktickými radami, ako zlepšiť váš e-shop.

Celý deň sa začína, ako inak, kávičkou. :) Hneď po rýchlej registrácii sa účastníci presúvajú v hoteli Saffron k raňajkám a do hlavnej sály. Tam ich už čaká obrovská LED obrazovka a welcome balíčky, do ktorých darčeky venovali partneri konferencie ako GLS, iDoklad, GoUp, Blue Winston, iSklad a mnohí ďalší. Účastníkov víta Ivan Cingel, zástupca spoločnosti CreativeSites, ktorá je organizátorom a odborným garantom konferencie CREATIVE summit. Svetlá sa stlmia. Reflektory zamieria na stage. Začíname.

 

Ivan Cingel: TOP funkcie pre úspešný e-shop

E-commerce špecialista Ivan Cingel v prvej prednáške ukazuje na konkrétnych príkladoch praktické tipy, ako zefektívňiť a automatizovať procesy v e-shopoch pomocou rôznych funkcií. Približuje výhody jednostránkovej pokladne a šetrí váš čas s chatbotmi. Vysvetľuje personalizovaný upsell a ukazuje, ako vyzerá intuitívna administrácia e-shopu. Spoznajte s ním technologické vychytávky pre e-shopy.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Pavel Ungr: Ako vlastne uchopiť SEO

Nezávislý SEO konzultant Pavel Ungr odhaľuje, ako vlastne funguje SEO. Vysvetľuje, čo je najdôležitejšie pri analýze kľúčových slov. Názorne ukazuje, ako optimalizovať snippety (napr. meta titulky) a učí vás predávať už vo vyhľadávači. Pridáva praktické príklady textov a odkazov v e-shopoch, ktoré podporujú pozície vo vyhľadávačoch. Aké nástroje použiť na meranie SEO? A aká je jeho budúcnosť? Pozrite si jeho prednášku.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Pavel Pola: 99+ praktických tipov pre váš emailing

Najúspešnejšiu prednášku celej konferencie má Pavel Pola, ktorý vystupuje ako náhradník za vypadnutého spíkra. Upozorňujeme vás, že túto prednášku si musíte pozrieť, ak posielate zákazníkovi akékoľvek e-maily. Aké robíte chyby? Čo môžete zlepšiť po obsahovej, ale aj technickej stránke? Pozrite si naozaj praktické príklady z e-mailingu menších i väčších e-shopov. A robte veci lepšie. Skúsený e-mail marketér Pavel Pola si pre vás pripravil viac ako 99 konkrétnych tipov.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Jozef Kozák: 10 omylov v mojom online podnikaní

Majiteľ e-shopu Top-nechty.sk Jozef Kozák nám v krátkej prednáške veľmi úprimne a s humorom ukazuje jeho TOP 10 chýb, ktoré spravil pri tvorbe svojho e-shopu. Tipnete si, ktorá je prvá a najväčšia? Že si zvolil názov Top-nechty.sk, ako sám priznáva. :) Zároveň predstavuje barbarský návod, ako vymyslieť brand za 30 minút. V skratke vysvetľuje, ako sa vyhnúť “SEO peklu” a prečo mu nefungovali PPC kampane. Na záver dodáva efektívne rady, ako pristupovať k zákazníkom, ktoré by mal ovládať aj váš e-shop.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Panelovka: Chyby v podnikaní

O svojich skúsenostiach z e-commerce biznisu a o omyloch, ktorých sa dopustili, rozprávajú majitelia a manažéri e‑shopov. Odpovedajú na otázky, ako napr. ktoré nástroje im prinášajú najväčší zisk či aké investície sa im vyplatili i nevyplatili. Vypočujte si úprimné odpovede a užitočné rady od zástupcov e-shopov: Cyklodresy.sk, Streetsportline.sk, Market24.sk a RunningPro.sk.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Peter Štrbo: Naháňačka v online - remarketing

Prečo je remarketing dôležitý pre e-shopy? Kedy využiť statický a kedy dynamický? A ako funguje na webe či na Facebooku? Skúsený online marketér Peter Štrbo rozpráva aj o tom, ktoré produkty sa vám oplatí remarketovať. Hovorí o tom, akých chýb sa e-shopy dopúšťajú najčastejšie a ako optimalizovať kampane k dokonalosti. V jeho prezentácii nájdete aj konkrétne nástroje, ktoré viete využiť pri tvorbe kampaní.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Martin Brablec: Tvoria dáta content?

Ktorý obsah funguje a prináša reálne výsledky? Content marketér a zakladateľ Obsahovej agentury Martin Brablec začína príbehom o tom, ako hľadali najlepší spôsob merania obsahu. Po dlhom vývoji vlastného nástroja sa rozhodli využiť externý nástroj. Avšak aj ten ukázal, že kvantá dát a robustné merania sú zbytočné, pokiaľ nemáte naozaj obrovskú návštevnosť. Preto je dôležitejšie sa zamerať na kľúčové metriky, ktoré indikujú kvalitu obsahu. Ktoré to sú? Aké konkrétne príčiny sa skrývajú za nízkou čítanosťou alebo nedočítaním článku do konca? Akým spôsobom riešiť obsah? Dozviete sa z prednášky.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Martin Svoboda: Pomocná ruka z Google

Vyhľadávač, ktorý vládne online svetu, vám poskytuje nástroje ako Analytics, AdWords a Search Console. Ale vedeli ste, že je toho oveľa viac? Martin Svoboda priamo z Google vám predstavuje nástroje, ktoré vám odhalia napr. zákaznícke správanie na rôznych trhoch, rýchlosť načítavania stránok vašej konkurencie, a tiež zaujímavé podklady pre analýzu kľúčových slov pre jazykové mutácie vášho e-shopu. A omnoho viac. Ste zvedavý?

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Tomáš Vrtík: Nebojte sa expandovať

Ako na expanziu do zahraničia krok po kroku vám ukáže Tomáš Vrtík zo spoločnosti Expandeco. Ako si vybrať názov? Na čo si dať pozor pri prekladoch? Ako využiť dostupné zdroje na zistenie konkurenčných výhod? Predstaví vám naozaj konkrétne tipy pre váš e-shop biznis, keď sa chystáte expandovať za hranice. Pozrite si jeho pútavú prezentáciu.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Eva Kianičková: Výzva alebo kríza? Záleží od uhla pohľadu

Ako si poradiť s krízami v online podnikaní? Ani lovebrand ako Martinus to nemá jednoduché. Záleží v prvom rade na tom, ako sa na ne pozeráte. Konkrétne tipy z praxe, ako zvládnuť výzvy v e-shop podnikaní, vysvetľuje vedúca zákazníckeho servisu Martinusu Eva Kianičková.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Panelovka: Ako sa oprieť o značku v ťažkých časoch

Ako prežiť krízy v online podnikaní nám prezradili tí, ktorí ich zažili na vlastnej koži. Do diskusie sa zapojili zástupcovia e-shopov Martinus, Feedo.sk a Dedoles.sk. Investujú tieto e-shopy viac do propagácie brandu alebo performance marketingu? Ako im značka pomohla v ťažkom období? Akým spôsobom komunikovali krízu interne? A ako expandovať do zahraničia so zabehnutou značkou na domácom trhu? Ako  vnímajú veľkých hráčov prichádzajúcich na Slovensko? Je Amazon hrozba alebo príležitosť? Ako sa pripravujú? Pozrite si bohatú diskusiu.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 

Panelová diskusia končí a všetci sú pripravení na afterparty. Ľudí zabáva kapela Jay Delver z Brna a diskusia. Vychutnávajú si občerstvenie, kvalitné remeselné pivo a slovenské vínko až do noci. Pozrite si zostrih CREATIVE summitu 2018.

 

Kliknite sem, aby ste získali prístup ku všetkým videozáznamom.

 
 
 
Newsletter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia